تبریک فرماندار سپیدان به مناسبت روز خبرنگار

تبریک فرماندار سپیدان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس جمال جوادی جهرمی فرماندار سپیدان با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.

 

‌خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در بطن جامعه و در کنار مردم زندگی می‌کنند، خبرنگاران بعنوان حلقه پیوند بین مردم و مسئولین وظیفه خطیر مخابره صحیح، سریع و دقیق اخبار را بر عهده دارند و اگر تلاش این عزیزان سختکوش نبود مسلما هیچ فعالیتی دیده نمی‌شد.

جایگاه شغل خبرنگاری جایگاهی بسیار تأثیرگذار در کشور و خدمتگزار به مردم است چرا که چشم بینای مردم بوده و مشکلات، کاستی ها و مطالبات جامعه را رسانه ای می کند.

روز خبرنگار به‌ عنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح و فوری، یادروز باشکوه تلاشگران سپهر خبر و قلم و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ارزشمند صاحبان رسانه است که مسئولانه پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته‌اند و برای بالا بردن سطح آگاهی در جامعه فعالیت می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و اصحاب رسانه ، فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوشفکر و خلاق کشورمان  به ویژه خبرنگاران فعال شهرستان سپیدان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم

جمال جوادی جهرمی
فرماندار شهرستان سپیدان

Top