بروز 20 مورد جدید کرونا ویروس در سپیدان طی یک روز

ادامه بی توجهی ها به رعایت پروتکل های بهداشتی در سپیدان، بروز 20 مورد ابتلا به کروناویروس را تنها در یک روز به دنبال داشت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، به رغم هشدارهای مکرر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، آمار ابتلا 20 نفر در یک روز در سپیدان، حکایت از اوج گیری این بیماری در شهرستان دارد.

به‌نظر می‌رسد که برای مردم، کرونا به پایان رسیده است و می‌توانند به‌حالتی عادی و در برخی مواقع بدون هیچ‌گونه ملاحظه بهداشتی در جامعه حضور داشته باشند و به فعالیتهای روزمره خود بپردازند، اما آنچه قابل تأمل است این افراد نه‌تنها خود را در معرض خطر قرار می‌دهند که حضور پرمخاطره آن‌ها، شرایط را برای حضور کسانی که خود را مقید به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌دانند نیز سخت کرده است.

این روزها و با آغاز دهه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، توجه جدی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عموم مردم، هیئت های عزاداری اباعبداله الحسین(ع)، اصناف شرکت ها، کارخانجات و تمامی اقشار الزامی است.

آنچه بدیهی است اینکه استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی سه راه مؤثر در مدیریت و کنترل شیوع بیماری کرونا است که تحقق این مهم، شکستن زنجیره انتقال بیماری را فراهم می‌کند.

Top